top of page
Usein kysyttyä
General
- 01Tilan olisi hyvä olla sellainen, jossa kaikki osallistujat voivat istua mukavasti. Tämän lisäksi tilassa tulisi olla riittävä valaistus, jotta lauluvihkojen sanat on helppo nähdä. Yhteislaulattaja ei tarvitse paljoa tilaa, mutta mitä paremmin hän näkee kaikki osallistujat, sitä parempi kontakti on mahdollista luoda kaikkiin paikallaolijoihin. Mikäli osallistujia on yli 30, on hyvä miettiä, olisiko tilaisuudessa järkevää käyttää äänentoistoa puheen ja esilaulun optimaaliseksi kuulumiseksi. Kauttamme saatte kätevästi äänentoiston tilaisuuteenne! Usein yhteisen hetken jälkeen on mukava jäädä vielä rupattelemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Olisiko pieni kahvihetki paikallaan? Yhteistyökumppaneidemme kautta tilaat kahvitukset edullisesti!
- 02Palvelu laskutetaan tilaajalta tilaisuuden jälkeen (sähköposti tai verkkolasku, paperilaskun postituksesta perimme 10€ postituslisän). Maksuaikaa on 14vrk laskun lähettämisestä.
- 03Yhteislaulu yhdistää ja tuo iloa monenlaisiin tilaisuuksiin! Yhteislaulu tuo tunnelmaa perhejuhliin, kuten rippijuhliin, syntymäpäiville tai kastetilaisuuteen. Yhteislaulu piristää arkista päivää niin vanhainkodeissa kuin työyhteisön kehittämispäivässä. Yhteislaulu kruunaa oppilaitoksen, työpaikan tai harrastuskauden päätösjuhlan. Kenen kanssa sinä haluaisit laulaa yhdessä?
- 04Tilaisuutta suunnitellessa kannattaa jo valmiiksi valita ainakin muutama "lämmittelevä" yhteislaulu, jotka kaikki tuntevat. Tilaisuuden loppupuoli voidaan edetä ennakkoon sovituin kappalein, toiveita kuunnellen tai yhteislaulattajan valitsemilla kappaleilla. Ohjelmisto voidaan rakentaa: - lastenlauluista, kansakoululauluista ja maakuntalauluista (esim. Minun kultani, Kesäpäivä Kangasalla, Hepokatti yms.) - virsistä ja hengellisistä lauluista (Jumalan kämmenellä, Hyvyyden voima, Enkeli taivaan yms.) - iskelmistä (Anna mulle tähtitaivas, Kultainen nuoruus yms.) - populaarimusiikin helmistä (suomi & englanti) (Imagine, Lautturi, All of Me yms.) - rock-klassikoista (Don't Stop Me Now, I Don't Wanna Miss a Thing, Ukkometso yms.) - joululauluista Voit myös ehdottaa jotakin aivan muuta ja katsotaan yhdessä, mitä pystytään toteuttamaan!
bottom of page